Vakantieee!! - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van Lisa Graaf - WaarBenJij.nu Vakantieee!! - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van Lisa Graaf - WaarBenJij.nu

Vakantieee!!

Door: Lisa de Graaf

Blijf op de hoogte en volg Lisa

28 Maart 2014 | Verenigd Koninkrijk, Craigavon

Hallo allemaal!

Ik heb superleuk nieuws! Ik ga op vakantie!
Een vriendin van mij vertelde me over deze reis, en ik vond het meteen een superleuk idee. We gaan namelijk met een hele groep op vakantie en het is allemaal gratis! Dat komt voor mij natuurlijk heel goed uit.
Mijn vriendinnen gaan ook mee, en dat vind ik echt te gek!

Van tevoren werd gevraagd wat je verwachte van deze reis, maar dat weet ik echt nog niet hoor, haha. Ik bedoel, het is wel gratis enzo, maar dan weet je natuurlijk niet wat je ervoor krijgt. Ach, dat maakt voor mij niet zoveel uit, ik ben toch wel wat gewend :p

Ik heb er trouwens echt suuuuper veel zin in! Ik hoop echt dat we lekker kunnen zonnen, en af en toe een mooie stad bezoeken. Maar vooral gezellig met de groep optrekken!

Jullie horen snel weer van me!

kuszz Lisa

• 28 Maart 2014 - 13:47

Jet Van Klaveren:

Hoi Lisa,

Dat zijn heel wat verwachtingen.
    Eens kijken of ze gaan uitkomen.
    Een tipje van de sluier: de zonnebrand mag mee!

Tags: P1D, A2