Vakantieee!! - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van Lisa Graaf - WaarBenJij.nu Vakantieee!! - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van Lisa Graaf - WaarBenJij.nu

Vakantieee!!

Door: Lisa de Graaf

Blijf op de hoogte en volg Lisa

28 Maart 2014 | Verenigd Koninkrijk, Craigavon

Hallo allemaal!

Ik heb superleuk nieuws! Ik ga op vakantie!
Een vriendin van mij vertelde me over deze reis, en ik vond het meteen een superleuk idee. We gaan namelijk met een hele groep op vakantie en het is allemaal gratis! Dat komt voor mij natuurlijk heel goed uit.
Mijn vriendinnen gaan ook mee, en dat vind ik echt te gek!

Van tevoren werd gevraagd wat je verwachte van deze reis, maar dat weet ik echt nog niet hoor, haha. Ik bedoel, het is wel gratis enzo, maar dan weet je natuurlijk niet wat je ervoor krijgt. Ach, dat maakt voor mij niet zoveel uit, ik ben toch wel wat gewend :p

Ik heb er trouwens echt suuuuper veel zin in! Ik hoop echt dat we lekker kunnen zonnen, en af en toe een mooie stad bezoeken. Maar vooral gezellig met de groep optrekken!

Jullie horen snel weer van me!

kuszz Lisa

  • 28 Maart 2014 - 13:47

    Jet Van Klaveren:

    Hoi Lisa,

    Dat zijn heel wat verwachtingen.
    Eens kijken of ze gaan uitkomen.
    Een tipje van de sluier: de zonnebrand mag mee!

Tags: P1D, A2

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Craigavon

Mijn eerste reis

Op vakantie!

Recente Reisverslagen:

28 Maart 2014

Vakantieee!!
Lisa

Haii, Ik ben Lisa de Graaf. Tijdelijk woon ik overal en nergens, maar dat geeft niet, want over een paar jaar woon ik op mezelf. kuszz

Actief sinds 28 Maart 2014
Verslag gelezen: 570
Totaal aantal bezoekers 1204

Voorgaande reizen:

28 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: